Search found 125 matches

Go to advanced search

by Unexpected
Thu May 28, 2015 12:30 pm
Forum: Community Discussion
Topic: 日本語の練習 - Japanese Language Chat
Replies: 37
Views: 9675

Re: 日本語の練習 - Japanese Language Chat

そうですか。はい、それは表現ですが、僕は「表現」の使う方があまり分かりませんでしたから、「言葉」といいました! 「十人十色」の意味はきれいですね。「十人」と「十色」(Literally: 10 people, 10 varieties)=「皆さんは違う意見を持っています」。 僕はその表現が好きですから、ぜひ覚えなければならない! :) ところで、僕は「リカイクン」しか使っていませんよ。あなたと話すことが簡単ですから、辞書を使っていません。 へえ、今僕は日本語版を遊びたいですなあ!分かることができますかな。。。 :roll: とにかく、Playtonicは今日新しいコンテンツを見せるそうだ。僕...
by Unexpected
Wed May 27, 2015 3:04 am
Forum: Community Discussion
Topic: 日本語の練習 - Japanese Language Chat
Replies: 37
Views: 9675

Re: 日本語の練習 - Japanese Language Chat

Yeah, I have no idea what happened, I have tried all sorts of things to get it to work too. It just won't show up anymore as an option? idk, it really sucks Yeah, Genki is the textbook that most schools in America use for Japanese, I hear. There are a few more, but I don't know if any are as good a...
by Unexpected
Wed May 27, 2015 1:19 am
Forum: Community Discussion
Topic: 日本語の練習 - Japanese Language Chat
Replies: 37
Views: 9675

Re: 日本語の練習 - Japanese Language Chat

I'm learning Japanese in college as my first major, but my Japanese keyboard on my laptop stopped working one day and I haven't been able to get it working v.v Are you using the Genki textbooks? It stopped working? Weird... I wish I knew what the problem could be D: The Japanese keyboard should be ...
by Unexpected
Tue May 26, 2015 5:02 pm
Forum: Community Discussion
Topic: 日本語の練習 - Japanese Language Chat
Replies: 37
Views: 9675

Re: 日本語の練習 - Japanese Language Chat

そうですか。 :lol: レイリーは鼻が大きいですが、大丈夫だと思います。覚えることが簡単ですから、変な鼻がいいですよ。キャラクターのデザインは大切ですね。。。 トラウザー(ズボン? :lol: )も変なデザインですね。でも、僕は大好きです!えっと。。。そのデザインが大好きですよ。。。「ズボンの蛇」が大好きではない!! :shock: :lol: さあ、ちょっと大好きです。  困ったなあ、今新しいキャラクターを見たいです!  僕もレイリーの大きい鼻が好きです!なぜ他の人があれが嫌いか分かりません。 :lol: とにかく、十人十色。 日本語で「ズボンの蛇」という表現があるかな・・・ :lol:...
by Unexpected
Tue May 26, 2015 4:43 pm
Forum: Yooka-Laylee
Topic: Some Issues with Yooka-Laylee I've noticed.
Replies: 36
Views: 9500

Re: Some Issues with Yooka-Laylee I've noticed.

While we're at it, there's just a very small detail that I wanted to comment... Am I the only one who's bothered by "a FPS" instead of "an FPS" in that text box? :P
by Unexpected
Mon May 25, 2015 9:43 pm
Forum: Community Discussion
Topic: 日本語の練習 - Japanese Language Chat
Replies: 37
Views: 9675

Re: 日本語の練習 - Japanese Language Chat

あなたはもう使っています?小さい世界ですね!(笑) :lol: さあ、単語の発音が二千ぐらいが分かると思いますが、漢字を読むことがなかなか覚えません。文法もあまり上手ではない。あなたの日本語は僕のよりたぶん上手でしょう。。。 ユーカ と レイリー と、どのキャラクターが一番好きですか。レイリーは小さくて可愛くて、そして、おかしいですから、僕はレイリーが一番好きです。でも、ユーカも好きですよ。 でも、心配しないで。僕も日本語があまり上手じゃない、まだよく勉強しなれけばなりません。  :lol: 二匹のキャラクターはとても面白い!でも、ユーカの方が好きです。なぜと言えば分からないが、ユーカの方が...
by Unexpected
Sun May 24, 2015 4:57 am
Forum: Yooka-Laylee
Topic: POLL: Language Translation
Replies: 50
Views: 13495

Re: Languages

As much as I feel for Portugal's lousy import tariffs and what-not...actually, I'm sure it wouldn't be out of the question to find somebody to translate the text to Portuguese. The import tariffs that we mentioned here were in Brazil. I doubt they're a real problem in Portugal as well :P We speak P...
by Unexpected
Sun May 24, 2015 12:19 am
Forum: Community Discussion
Topic: 日本語の練習 - Japanese Language Chat
Replies: 37
Views: 9675

Re: 日本語の練習 - Japanese Language Chat

Interesting! Is it directly in Japan? I know there's Japanese schools for foreigners like Go! Go! Nihon : http://gogonihon.com/en/learn-japanese-study-in-japan . I don't know any Japanese-only schools where I live... I would like to find something like that though! Nah, I don't live in Japan xD It'...
by Unexpected
Sun May 24, 2015 12:08 am
Forum: Yooka-Laylee
Topic: POLL: Language Translation
Replies: 50
Views: 13495

Re: Languages

As much as I feel for Portugal's lousy import tariffs and what-not...actually, I'm sure it wouldn't be out of the question to find somebody to translate the text to Portuguese. The import tariffs that we mentioned here were in Brazil. I doubt they're a real problem in Portugal as well :P We speak P...
by Unexpected
Sat May 23, 2015 12:47 pm
Forum: Community Discussion
Topic: 日本語の練習 - Japanese Language Chat
Replies: 37
Views: 9675

Re: 日本語の練習 - Japanese Language Chat

私も日本語を勉強するが、もっと単語を習わなければなりません :lol: でも、話が簡単だったら大丈夫だと思います。 遅い返事、すみません!ちょっと忙しかったです。へえ、私は日本人の友達がいませんから、今話すことの練習ができません。ですから、まだ話すことがなかなかできません。読むこともあまり簡単ではありませんが、「リカイクン」を使っています。「リカイクン」は漢字を読むことでとても便利なツールですよ。 どうぞ 、使ってみてください。私は単語を二千ぐらいわかります。もっと単語を勉強して、練習したいです。でも、文法は一番大切だと思います。 とにかくあなたは何を話したいですか。ユーカとレイリー?トカゲ...
by Unexpected
Thu May 21, 2015 11:51 pm
Forum: Community Discussion
Topic: Fan Art!
Replies: 362
Views: 75987

Re: Fan Art!

New friends :D http://pre11.deviantart.net/55eb/th/pre/i/2015/141/a/6/new_friends_by_luigil-d8u77oh.jpg Wow, this is my favorite art from you so far! Not only is it incredibly well-drawn and has an art style that goes perfectly with it, but the overall theme and feel you went for are really awesome...
by Unexpected
Thu May 21, 2015 5:08 am
Forum: Community Discussion
Topic: 日本語の練習 - Japanese Language Chat
Replies: 37
Views: 9675

Re: 日本語の練習 - Japanese Language Chat

私も日本語を勉強するが、もっと単語を習わなければなりません :lol: でも、話が簡単だったら大丈夫だと思います。
by Unexpected
Thu May 21, 2015 3:59 am
Forum: Community Discussion
Topic: Can I request a Japanese translation?
Replies: 9
Views: 2239

Re: Can I request a Japanese translation?

Yeah, the list is basically what Taylor said. As for the user posts, I'm not too sure about what the last two ones say exactly, but the first one basically says he went to that event and at the Intelligent Systems booth, overheard an employee (or several employees, it's not specific) saying they wer...
by Unexpected
Sun May 17, 2015 11:03 am
Forum: Yooka-Laylee
Topic: Game XPlain Playtonic Interview
Replies: 23
Views: 4767

Re: Game XPlain Playtonic Interview

- Gavin mentioned that an Arcade Machine might attack you unexpectedly. Although this was a joke, it reminds me of Minjos/Evil Beehives/Mingy Jongo in Tooie, so I expect something like this will actually be in the game somewhere. Hahah, the first thing that came to my mind were those slot machines ...
by Unexpected
Sun May 17, 2015 10:24 am
Forum: Yooka-Laylee
Topic: A Level like (Lord Jub Jub from Zelda)
Replies: 6
Views: 2107

Re: A Level like (Lord Jub Jub from Zelda)

Levels like that are interesting, yeah. Maybe a giant creature to explore could be one of the ways one of the levels expand!
by Unexpected
Sun May 17, 2015 10:19 am
Forum: Community Discussion
Topic: Fan Art!
Replies: 362
Views: 75987

Re: Fan Art!

Wow, I really like the way you drew K. Rool! He looks amazing :D
by Unexpected
Sat May 16, 2015 1:41 am
Forum: Community Discussion
Topic: Fan Art!
Replies: 362
Views: 75987

Re: Fan Art!

I've finally got around to drawing something with Yooka and Laylee :D

by Unexpected
Thu May 14, 2015 5:09 pm
Forum: Yooka-Laylee
Topic: The demo
Replies: 12
Views: 2891

Re: The demo

I'm very happy the toybox is going to be something completely separate from the game, it'll be like an experience in itself instead of merely part of the final game :D Something like what Dead Rising Case Zero was to Dead Rising 2. I'm excited as well, but I have one concern. Since they mentioned sp...
by Unexpected
Wed May 13, 2015 12:08 am
Forum: Past Glories
Topic: Who's to Blame?
Replies: 9
Views: 2988

Re: Who's to Blame?

I'm not entirely sure, but I have heard that Nuts & Bolts started off as being a remake of Banjo-Kazooie, which is why a live orchestral version of Mumbo's Mountain exists. Yeah, I'd heard something like this, too. It's a shame they dropped the idea in favor of Nuts & Bolts, an HD remake of...
by Unexpected
Tue May 12, 2015 9:13 pm
Forum: Yooka-Laylee
Topic: Backstory for each characters
Replies: 16
Views: 3120

Re: Backstory for each characters

I know I've seen that image (without the added text) somewhere before... Aha, it's artwork from Final Fantasy Tactics A2! Gotta love reverse image search, heh... I actually didn't know that, I just looked up ridiculous designs on Google and found that picture XD I'm all for having "unique"...

Go to advanced search

cron